Anna Ternheim till Hultsfred

Den senaste skivan har spelats flitigt hos mig efter att den släpptes för några veckor sedan. Den är annorlunda mot hennes tidigare album men ändå fantastiskt bra. Nu läste jag att hon kommer till Hultsfred i sommar, jag hade dock hoppats att hon skulle komma till Kalmarsalen igen. När hon besökte Kalmar i samband med Separation Road turnén fick jag se en av de bästa spelningar i mitt liv. Jag hade inga förhoppningar innan men det blev bara grymt. 

Nu kommer hon som sagt till Hultan, men det känns överkurs och överpris att satsa på en biljett dit.. 

/cm  


Barometerns Artikel

Kommentarer
Postat av: Emilia

Du kan ju ta med dig bebb-orvar till Hultan. Vi köper en bärsele så är det ju fixat och kitchat! :)

2008-12-08 @ 18:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0